باهدف خدمات دهی به ۴۳ معدن طزره صورت گرفت

استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان

استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان

به گزارش بریونی، سمنان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از استقرار یک دستگاه آمبولانس و لوازم و تجهیزات ایمنی در پایگاه امداد و نجات طزره شهرستان دامغان اطلاع داد.


یادگار احمدی با بیان این خبر اظهار نمود: به منظور تجهیز و ارتقا خدمات امداد رسانی و نجات در معادن زغال سنگ این آمبولانس و لوازم و تجهیزاتی امدادی و ایمنی توسط وزارت صمت اختصاص داده شده و در پایگاه امداد رسانی و نجات منطقه طزره در شهرستان دامغان استقرار یافت.
وی ادامه داد: با عنایت به تعدد معادن زغال سنگ و گستردگی نیروی کار در منطقه طزره این آمبولانس با تجهیزات کامل و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیاردریال به منظور بهبود و ارتقا خدمات امدادرسانی و نجات به معادن اختصاص یافته است.
وی افزود: امروز در مراسمی نمادین با حضور مسئولین استانی و منطقه این دستگاه آمبولانس به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: همینطور در این مراسم لوازم و تجهیزات امداد و نجات شامل دستگاههای تنفس مصنوعی، کمپرسور شارژ، ست هیدرولیک امدادی، جک هیدرولیک، تجهیزات و وسایل مورد نیاز آتش نشانی و غیره به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیاردریال به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.
وی افزود: در منطقه طزره ۴۳ معدن زغال سنگ با ظرفیت اسمی حدود ۵۰۰ هزار تن در سال فعالیت می نمایند که بالغ بر ۱۸۰۰ نفر در این معادن مشغول به فعالیت هستند.
احمدی ضمن اشاره به ظرفیت ها و رتبه های برتر کشوری استان در قسمت معادن اظهار نمود: استان سمنان از لحاظ تولید زغال سنگ در کشور دارای رتبه سوم را دارا است.



منبع:

1403/07/15
11:42:13
5.0 / 5
104
تگهای خبر: تولید , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
بریونی