تیموری خبر داد؛

ابلاغ دستورالعمل كسب وكار در فضای مجازی

ابلاغ دستورالعمل كسب وكار در فضای مجازی

به گزارش بریونی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان خبر ابلاغ دستورالعمل كسب و كار گردشگری در فضای مجازی اظهار داشت: حواستان به اخبار بد باشد. اخبار بد هیچ وقت ما را بعنوان فعالان گردشگری ناامید نمی نماید.



به گزارش بریونی به نقل از مهر، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ششمین همایش بازاریابی اینترنتی و صنعت توریسم كه جمعه شب ۲۷ دی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، اظهار داشت: باوجود همه سختی ها تلاشمان بر این است كه ایران را بعنوان یك مقصد گردشگری به دنیا معرفی نماییم. برای این كار هم باید از همه توان مان استفاده نماییم و بدانیم لازمه همه این زحمات تلاش مستمر و حساب شده است.
وی اضافه كرد: همه پیچیدگی های تكنولوژی در عین حال كه می تواند به معرفی داشته های یك مقصد كمك نماید، به همان اندازه هم می تواند برای انعكاس اخبار بد از یك مقصد گردشگری مؤثر باشد. این مورد از چشم تیزبین فعالان مجازی و بازاریابان حرفه ای پوشیده نمی ماند پس در كنار اینكه دقت كرده و كمك می نماییم یك تصویر از مقصد گردشگری را معرفی كنید، حفظ آن تصویر هم اهمیت دارد. باید حواسمان باشد كه تلاش چند ساله را با تولید محتواهای فضای مجازی از بین نبریم.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ادامه اظهار داشت: فعالان گردشگری می توانند با رفتن به اداره های كل میراث فرهنگی در استان ها كسب و كارهای خویش را ثبت كنند و در این حوزه با اعتماد و اطمینان فعالیت خویش را شروع كنند. هفته گذشته دستورالعمل فعالیت و كسب و كار در فضای مجازی بعد از مشورت با همه ذی نفعان و فعالان گردشگری ابلاغ گردید. تشكل حرفه ای بخش خصوصی هم شكل گرفته است. پس الان می توان اظهار داشت كه اگر تا امروز در كسب و كار مجازی مشكل داشته ایم امروز این مشكلات برطرف شده است.
تیموری در انتها اظهار داشت: هیچ وقت اخبار بد ما را بعنوان فعالان گردشگری ناامید نمی نماید. اتفاقات بد در هر مقصدی امكان دارد بیفتد وقایع تلخ هم همیشه در بازارهای دیگر بوده است. ولی چیزی كه اهمیت دارد، این است كه امروز برای خروج از این وضعیت برنامه داریم. همینطور هیچ یك از فعالیتهای بازاریابی تعطیل نشده است. همین امروز بخشی از همكاران ما در نمایشگاه اشتوتگارت آلمان برای بازاریابی گردشگری حضور دارند. چند روز دیگر هم در نمایشگاه هایی مانند فیتور اسپانیا شركت خواهیم كرد. برنامه هایی هم برای برگشت به حالت قبل در نظر گرفته شده است. ازاین رو همه فعالیتهای بازاریابی ما برای جذب توریستهای خارجی به صورت روزانه در حال انجام می باشد.

1398/10/30
16:30:43
5.0 / 5
4279
تگهای خبر: اینترنت , تكنولوژی , توریست , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بریونی